Algemene voorwaarden
Hieronder kunt u de volledige tekst van onze Algemene Voorwaarden lezen.
In pdf vindt u ze HIER.
Artikel 1 - Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
1. Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
2. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een
overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;
3. Dag: kalenderdag;
4. Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om
informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige
raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.
5. Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de
overeenkomst op afstand;
6. Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan
consumenten aanbiedt;
7. Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer
georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het
sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor
communicatie op afstand;
8. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van
een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn
samengekomen.
Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Spulletjes voor Spruitjes is onderdeel van:
J & E VOF
Stormestraat 33/2
8790 Waregem
België
Tel. +32 (0) 487 740 790
Ondernemingsnummer: 0654.723.175
BTW-nummer: BE 0654.723.175
IBAN: BE19 7350 4380 7612
BIC: KREDBEBB
Email verschillende (web)shops:
Spulletjes voor Spruitjes: info@spulletjesvoorspruitjes.be
Stoffwindelspot: info@stoffwindelspot.de
Fluffy Nature: info@fluffynature.com
Europe modelcars: info@europemodelcars.be
Artikel 3 - Toepasselijkheid
1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke
totstandgekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene
voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal
voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene
voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig
mogelijk kosteloos worden toegezonden.
3. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid
en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden
langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat
deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame
gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand
wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg
kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of
op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
4. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of
dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige
toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds
beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.
5. Door het doosturen van de online bestelling gaat de klant akkoord met deze algemene
voorwaarden.
6. De ondernemer heeft het recht deze Algemene Voorwaarden en de inhoud van de website te
wijzigen. Voor reeds afgesloten overeenkomsten blijven de voorwaarden gelden die geldig waren
tijdens het afsluiten van deze overeenkomst.
Artikel 4 - Het aanbod
1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit
nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten
en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het
aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van
afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of
diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en
verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het
bijzonder:
o de prijs inclusief belastingen;
o de eventuele kosten van aflevering;
o de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig
zijn;
o het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
o de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;
o de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de ondernemer
de prijs garandeert;
o de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van
de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan
het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;
o of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke wijze deze
voor de consument te raadplegen is;
o de manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst, de door hem in het
kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien gewenst
herstellen;
o de eventuele andere talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden
gesloten;
o de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de
consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen;
Artikel 5 - De overeenkomst
1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van
aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde
voorwaarden.
2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de
ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het
aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de
consument de overeenkomst ontbinden.
3. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en
organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij
voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer
daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
4. De ondernemer kan zich - binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of de consument aan
zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn
voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond
van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd
gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden
te verbinden.
5. De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk
of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden
opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht
kan;
b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht
gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het
herroepingsrecht;
c. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
d. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze
gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering van de overeenkomst;
Artikel 6 - Herroepingsrecht
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder
opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na
ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en
aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij
zal het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of
hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het
product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en
verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke
en duidelijke instructies.
Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen de kosten van terugzending
voor zijn rekening.
2. De consument dient per e-mail of per post aan te geven dat hij wil gebruik maken van het
herroepingsrecht. Hij kan hierbij gebruik maken van het formulier dat beschikbaar is op de
website. Indien hij dit nalaat, is de ondernemer niet verplicht de retourzending te accepteren.
3. De consument dient de goederen binnen 14 dagen nadat hij de ondernemer ervan op de hoogte
heeft gesteld dat hij gebruik wil maken van het herroepingsrecht, terugsturen.
4. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig
mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen nadat hij de teruggestuurde goederen heeft ontvangen, of
van de consument bewijs heeft ontvangen dat de goederen daadwerkelijk zijn teruggezonden,
terugbetalen.
Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
1. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover voorzien in lid 2.
De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het
aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de
consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of verouderen;
Artikel 9 - De prijs
1. De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.
2. De in het aanbod van de producten of diensten genoemde prijzen zijn exclusief verzendkosten.
Deze zijn tijdens het bestelproces en op de website steeds duidelijk vermeld.
Artikel 10 - Conformiteit en Garantie
1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de
in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of
bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande
wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer
er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
2. De ondernemer biedt geen uitgebreidere garantie op de geleverde producten dan de garantie(
voorwaarden) van de fabrikant van deze producten, zonder evenwel de rechten van de
consument voortvloeiend uit dwingenrechtelijke bepalingen aan te tasten.
3. De ondernemer is echter nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de
producten voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen
t.a.v. het gebruik of de toepassing van de producten.
4. De consument is verplicht de geleverde producten bij ontvangst onmiddellijk te controleren. Indien
blijkt dat de afgeleverde producten verkeerd, ondeugdelijk of incompleet zijn, dan dient de
consument (alvorens over te gaan tot terugzending aan de ondernemer) deze gebreken
onmiddellijk schriftelijk (per e-mail of per post) te melden aan de ondernemer. Eventuele gebreken
of verkeerd geleverde producten dienen en kunnen tot maximaal 10 dagen na levering schriftelijk
aan de ondernemer worden gemeld. Terugzending van de zaken dient te geschieden in de
originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwstaat
verkerend. Ingebruikneming na constatering van gebreken, beschadiging ontstaan na constatering
van gebreken, bezwaring en/of doorverkoping na constatering van gebreken, doet dit recht tot
reclameren en terugzending geheel vervallen.
5. Indien klachten van de consument door de ondernemer gegrond worden bevonden, zal de
ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of met de
consument een schriftelijke regeling over de schadevergoeding treffen, met dien verstande dat de
aansprakelijkheid van de ondernemer erkend is en mitsdien het bedrag der schadevergoeding
steeds beperkt is tot ten hoogste het factuurbedrag van de betreffende zaken, dan wel (naar
keuze van de ondernemer) tot het maximale in het desbetreffende geval door de
aansprakelijkheidsverzekering van de ondernemer gedekte bedrag. Iedere aansprakelijkheid van
de ondernemer voor enige andere vorm van schade is uitgesloten, waaronder mede begrepen
aanvullende schadevergoeding in welke vorm dan ook (retourkosten inbegrepen), vergoeding van
indirecte schade of gevolgschade wegens gederfde winst.
6. Deze garantie geldt niet indien:
1. en zolang de consument jegens de ondernemer in gebreke is
2. De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door
derden heeft laten repareren/bewerken
3. de geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins
onzorgvuldig werden behandeld of in strijd met de aanwijzingen van van de ondernemer
en/of gebruiksaanwijzing op de verpakking zijn behandeld.
4. de ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid
heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste
materialen.
Artikel 11 - Levering en uitvoering
1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen
en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot
verlening van diensten.
2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
3. Indien artikelen op voorraad zijn worden deze binnen 5 werkdagen nadat de betaling bij de
ondernemer binnen is verzonden via DPD of Bpost of PostNL. Indien bepaalde artikelen niet
voorradig zijn, ontvangt de consument zo snel mogelijk een mail met daarin de vermoedelijke
leveringstermijn. Deze leveringstermijn is in geen geval bindend, zie lid 5 van dit artikel.
4. Het pakket wordt, indien niemand aanwezig is op het aangegeven adres, maximaal 3x
aangeboden, daarna wordt het pakket automatisch teruggestuurd naar de ondernemer. Kosten
hieruit voortvloeiend en om het pakket opnieuw te verzenden zijn voor rekening van de
consument.
5. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld,
zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen
uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging
ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd,
ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht.
De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden.
6. In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument
betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
7. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen
om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Voordat een vervangend artikel verzonden
wordt, zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt
geleverd. Er zal akkoord worden gevraagd van de consument.
8. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het
moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer
bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
9. De verzendkosten staan duidelijk vermeld op de site en tijdens het bestelproces. Bij afhaling
vervallen de verzendkosten altijd. Verzendkosten staan altijd duidelijk vermeld op de factuur.
Artikel 12 - Betaling
1. Voorzover niet anders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigde bedragen
vooraf te worden betaald middels bancaire overschrijving, of Bancontact of iDeal of via Paypal.
Betaling in termijnen is niet mogelijk. De producten worden verzonden na ontvangst van de
betaling.
2. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens
onverwijld aan de ondernemer te melden.
Artikel 13 - Klachtenregeling
1. Vanaf het moment van levering gaan alle risico’s van verlies, vergaan, beschadigingen etc,
ongeacht de oorzaak daarvan, over op de consument.
2. Consument is verplicht om de door de ondernemer geleverde producten voorafgaand aan
ingebruikneming te inspecteren.
3. De consument is verplicht de geleverde producten bij ontvangst onmiddellijk te controleren. Indien
blijkt dat de afgeleverde producten verkeerd, ondeugdelijk of incompleet zijn, dan dient de
consument (alvorens over te gaan tot terugzending aan de ondernemer) deze gebreken
onmiddellijk schriftelijk (per e-mail of per post) te melden aan de ondernemer. Eventuele gebreken
of verkeerd geleverde producten dienen en kunnen tot maximaal 10 dagen na levering schriftelijk
aan de ondernemer worden gemeld. Terugzending van de zaken dient te geschieden in de
originele verpakking (inclusief accessoires en bijbehorende documentatie) en in nieuwstaat
verkerend. Ingebruikneming na constatering van gebreken, beschadiging ontstaan na constatering
van gebreken, bezwaring en/of doorverkoping na constatering van gebreken, doet dit recht tot
reclameren en terugzending geheel vervallen.
4. Reclames over facturen dienen eveneens schriftelijk en binnen een termijn van 10 dagen na
levering van de zaken te worden ingediend. Na het verstrijken van deze termijn wordt de
consument geacht de factuur te hebben goedgekeurd.
5. Geringe afwijkingen in kwaliteit van de geleverde zaken, welke technisch onvermijdelijk zijn dan
wel in het handelsverkeer algemeen worden toegelaten, kunnen geen grond opleveren voor
reclame noch voor ontbinding van de overeenkomst.
6. Indien klachten van de consument door de ondernemer gegrond worden bevonden, zal de
ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of met de
consument een schriftelijke regeling over de schadevergoeding treffen, met dien verstande dat de
aansprakelijkheid van de ondernemer erkend is en mitsdien het bedrag der schadevergoeding
steeds beperkt is tot te hoogste het factuurbedrag van de betreffende zaken, dan wel (naar keuze
van de ondernemer) tot het maximale in het desbetreffende geval door de
aansprakelijkheidsverzekering van de ondernemer gedekte bedrag. Iedere aansprakelijkheid van
de ondernemer voor enige andere vorm van schade is uitgesloten, waaronder mede begrepen
aanvullende schadevergoeding in welke vorm dan ook (retourkosten inbegrepen), vergoeding van
indirecte schade of gevolgschade wegens gederfde winst.
7. Bij reclames worden de producten voor rekening en risico van de afnemer naar de ondernemer
teruggezonden.
8. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf
de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd
vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht
van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan
verwachten.
9. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is
voor de geschillenregeling.
Artikel 14 - Geschillen
1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene
voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Belgisch recht van toepassing. In deze is de
Rechtbank van Koophandel van Kortrijk bevoegd.
2. De consument kan een geschil voorleggen aan de Europese geschillencommissie via het ODR
platform http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Artikel 15 – Overmacht
1. Geen van de betrokken partijen is verplicht zich aan overeenkomsten te houden indien er sprake
is van overmacht.
2. Als er gedurende een aangesloten periode van langer dan 1 maand sprake is van overmacht,
hebben beide partijen het recht de overeenkomst te ontbinden.
3. Er is sprake van overmacht als de ondernemer zich niet kan houden aan de overeenkomsten of
als er schade ontstaat door factoren buiten het invloedsterrein van de ondernemer. Er is daarmee
zeker, maar niet uitsluitend sprake van overmacht voor de ondernemer als: vanuit overheidswege
wetten en/of regels veranderd worden waardoor de ondernemer de gemaakte overeenkomsten
niet meer na kan komen.
4. Bij overmacht zal in eerste instantie in overleg met de consument naar een oplossing gezocht
worden. Als consument en ondernemer het niet eens kunnen worden, is de ondernemer
gerechtigd de overeenkomst te ontbinden.
Artikel 16 - Privacy
Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze website. De persoonlijke informatie die u ons
verschaft, zal altijd vertrouwelijk en met zorg worden behandeld.
Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en deze uitsluitend aan derden ter
beschikking stellen als zij zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling, zoals het bezorgen van
uw bestelling.
U kunt uw persoonsgegevens te allen tijde inzien, door een schriftelijk (via brief of e-mail) verzoek
hiertoe aan te richten aan de ondernemer. De ondernemer zal u dan binnen enkele dagen een
overzicht verstrekken van uw bij hem aanwezige persoonsgegevens.
Indien u van mening bent dat uw persoonsgegevens verbeterd, aangevuld, verwijderd of afgeschermd
dienen te worden omdat deze feitelijk onjuist zijn, voor bovenstaand doel niet volledig of relevant zijn
of in strijd met een wettelijk voorschrift worden verwerkt, dient u dit schriftelijk (via brief of e-mail) aan
de ondernemer te melden, waarbij u aangeeft dat uw persoonsgegevens verbeterd, aangevuld,
verwijderd of afgeschermd dienen te worden.
Indien u wenst dat uw persoonsgegevens verbeterd en/of aangevuld dienen te worden, geeft u in uw
bericht tevens de verbeteringen/aanvullingen van uw persoonsgegevens aan. De ondernemer zal in
alle gevallen uw instructies onmiddellijk opvolgen, tenzij de ondernemer hiertoe niet in staat is. In dat
geval zal de ondernemer uw persoonsgegevens uit zijn bestand(en) verwijderen. De ondernemer zal
eventuele derden, aan wie uw persoonsgegevens zijn verstrekt, opdracht geven eventuele
wijzigingen, afschermingen of verwijderingen van uw persoonsgegevens over te nemen.
Indien de consument verzoekt om verwijdering van de klantgegevens uit de database, zal de
ondernemer dit doen, mits de consument heeft voldaan aan zijn (betalings-)verplichtingen.
Alle communicatie van persoonsgegevens via uw browser wordt versleuteld met behulp van SSL
(Secure Socket Layer).
Wij houden online (anonieme) bezoekersstatistieken bij om te kunnen bekijken welke pagina’s van de
internetsite in welke mate bezocht worden.
Artikel 17 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele
van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze
door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame
gegevensdrager.
(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
OPENINGSUREN
De openingsdagen-en uren van onze winkel vind je HIER:
ADRES:
Stormestraat 33/2
8790 Waregem
LUIERCONSULTEN (GRATIS)
- zie je door de (luier)bomen het bos niet meer?
- wil je eens wasbare luiers in het echt zien en voelen?
- wil je eens zien of het iets voor jullie is?
- wil je gewoon graag meer informatie?
Schrijf je dan in voor een
GRATIS EN VRIJBLIJVEND LUIERCONSULT
Klik op één van onderstaande data om vast te leggen:
-...
Of mail even voor een afspraak: info@spulletjesvorspruitjes.be
Al deze consulten vinden plaats:
Stormestraat 33/2
8790 Waregem